نظر کارشناسان در مورد قیمت ۲۰۰۰۰

عزیزان به ظاهر کارشناس و تحلیلگر روی 20000 می گفتند فرصت خروج الان نظرشون چیه؟

هر بالایی فرصت خروج

الان میگن تو 27 میریزه

در هر صورت میگن میریزه:person_facepalming:

حوالی ۱۰ هزار میبینه چه ما خوشمون بیاد یا نیاد

میگن میریزه وقتی رسید به ۶۰.۰۰۰ میگن فرصت ورود که بعدش میریزه زیاد به حرف اونها دقت نکن روند به هر سمتی باشه مغزشون عادت میکنه بهش تهش ۲تا خط میکشن یکی پایین یکی بالا میگن شکست اینجوری میشه نشکست اونجوری میشه با اینکه اصلا؛ تحلیل اینجوری نیست باید شما شاخص های اقتصادی و کلان همرو بچینی کنار هم و به یک جمع بندی برسی مثل بانک هاو… اگر با ۲ خط کسی پولدار میشد الان همه پولدار بودن متاسفانه بازار های مالی خیلی پیچیده تر از اون چیزیه که تو ظاهر همه میبینند مثلا؛ گرون شدن انرژی باعث کریپتو میشه این تازه ۵درصد تحلیل کلان هست چون ماینرها با انرژی کار میکنند پس گرونی انرژی برخلاف اینکه همه فکر میکنند باعث گرونی بیت میشه برعکس باعث ریزش میشه چون خیلی از ماینرها خاموش میشن این تازه یک درصد از تحلیل های کلی هست که ندیدم تاحالا تحلیل گری به اینها دقت کنه

بخای نخای باید ۱۳ هزارو ببینه در یه صورتی نمیبینه ک ۳۰ هزارو رد کنه