سلام دوستان خسته نباشید من میخوام هولد کنم پولم هم اونقدر نیست که بیت کوین بخرم
و خودم نظر شیبا و بیبی دوج هستش
پیشنهاد شما چیه؟
خوشحال میشم نظرتون رو بدونم
هیچکدام بیت کوین یا انریوم یا بی ان بی
الان چون کف تاریخی بازاریم هر چی بخری در دراز مدت سود خوبی میده..الان در کمترین حد ریسک پذیری بازاریم چون اصل ریزش انجام شده. .اما با توجه ب حجم کم نقدینگی همین ارزایی ک که گفتی خودت بهتره.از نظر من ارز ورزشی مثه چلیزم خوبه ک زودتر ب سود برسی ینی تا جام جهانی.بازم تصمیم نهایی با خودته.اینجا فقط نظرات رو بسنج ولی تحقیق و انتخاب نهایی فقططط با خودته
فقط همین پولی که میگیو بزار فقط طمع کار نشو مثل من صبر اخرین توصیه ونگاه نکردن …