سلام خدمت دوستان
این پامپ هزار دلاری بیتکوین
بیشتر به خاطر رایگان بودن کارمزد صرافی بایننس بوده
زیاد دلخوش نباشید ، یعنی یه جورایی ، این بازار پر ریسکه ، ریسک ضرر رو بپذیرید ، اگر سود هم کردید ، نوش جونتون،جنبهش رو داشته باشید .
سلام خدمت دوستان
این پامپ هزار دلاری بیتکوین
بیشتر به خاطر رایگان بودن کارمزد صرافی بایننس بوده
زیاد دلخوش نباشید ، یعنی یه جورایی ، این بازار پر ریسکه ، ریسک ضرر رو بپذیرید ، اگر سود هم کردید ، نوش جونتون،جنبهش رو داشته باشید .
جلسه ۲۲ ام فاند بشدت منفی هفته جاری
انتظار میره تا محدوده ۱۷ الی ۱۷۵۰۰ اسیر ترس بشه تمام هفته رو
هر بالایی فرصت خروج
احتمال 16800 هم وجود داره البته شدو وار