این بازار واسه اینکه خودشو نگه داره قطعا باید بالا بره تو همین ماه .یک سال منفی بوده و همه ی سرمایه گذارای خرده و انداخته بیرون پس مطمئن باشید که صعودیه نه واسه منو شما واسه نهنگها و صرافیها و ماینرها
این چه تحلیلیه؟!!! . من ریزش تا ۳۴۸۰ دلار در سابقه بیت کوین دیدم. اون موقع استخراج میکردم.ترید نمیکردم. الان استخراج بدرد نمیخوره ترید خوبه. اما تحلیلت خیلی اشتباهه. هنوز می ریزه. جا داره. دوستان تمرکز روی پوزیشن بای.همین.
عزیز اون ماله زمانی بود که بیت به ۶۹۰۰۰هزار نرسیده بوده میدونی چقد خرید تو اون قیمت انجام شده حتی خوده تسلا هم بیشتر از ۴۰۰میلیون دلار رفته تو ضرر .این ریزش غیر منطقی ترین ریزش از ۱۱سال پیش تا الان بوده .اگه به ۱۰۰۰۰برسه یعنی نابودیه کل کریپتو .هر وقت پراید شد ۲۰میلیون بیت هم میشه ۱۰هزارتا .اینم واسه این مثال زدم چون حرفت منطق نداشت و هر جیزی و باید نسبت به زمانش تحلیل کنی