همه چی بستگی به پورپوزوال ۶۸ ۳۵و ۹۵ ۴۰ داره اولی توکن سوزی آفچین در داخل صرافی ها هستش که باید انجام داده بشه و مقداری از کارمزد انتقال و خرید و فروش لونا به توکن سوزی اختصاص داده بشه و خییلی مهمه برای این ارز که اولین صرافی به نام کوینیینگ انجامش داده و روی شبکه این صرافی رام شد ولی از اونجایی که یه صرافی خییلی بزرگی نیستش توکن سوزی در اشل کوچیکتر انجام میشه که از هیچی خییلی بهتره و همه صرافیهای بزرگ در اینده از این روش استفاده میکنن منتظر c.zژاو مدیر عامل بایننس هستن که ببینن چیکار میکنه .فعلا مدیریت جامه لونارو ■■■ اوپرها بر عهده دارن و دوکوان کاملا از این ارز فاصله گرفته و این موضوع و خبره خوبیه چون حواشی خیلی داره این دوکواون و بازار نسبت بهش بی اعتماده .مورد دوم پورپوزوال ۹۵ ۴۰ همون استیکینگ هستش که رای اورده و قراره اخرای مردادماه روی شبکه رام و اجرایی بشه که مقداری از سود ■■■ اوپرها و مالیات ترنز اکشنها اختصاص داده بشه به توکن سوزی که خیییلی مهمه این پورپوزوال البته یکم هزینش برای استفاده کنندگان لونا بیشتره که میتونه به مرور زمان کمتر بشه هزینش .امید وارم که بایننس پیش قدم بشه و سکان توکن سوزی رو به دست بگیره تو کیف پوله گرمش که من دیدم دو تیلیریونو ششصدهزار توکن انباشت کرده مقدار کمیش واسه تریدها و بیشترش برای خود بایننس هستش و تو کیف پولهای سرد که ما نمیبینیمشون چقدر دارن خدا میدونه وایتپیپرش هم اصلاح شد اما فعلا شخصی به عنوان لیدر برای لونا انتخاب نشده و ■■■ اوپرها رهبریش میکنن باید یکی معرفی بشه ابن میتونه خوب باشه در کل خواستم اطلاعاتی که روی تو.ی.ی.تر. و روی شبکه لونا به دست اوردم در اختیار شما بزارم فقط جنبه کمک داشت .مدیریت سرمایه فراموش نشه تارگتهای مقاومت و حمایتهارو براتون از رو چارت در میارم اساسی براتون میزارم سربلند و پیروز باشید التماس دعا![]()
![]()
![]()
دمت گرم خیلی مردی
قشنگ مشخصه از یوتیوب کانال ارزینه برنامه های البرز رو مو به مو دنبال میکنی
عالی بود ممنونم.
یک نظر شخصی دارم .
تا زمانی که سکه در گردش نزدیک یا حداقل مساوی نشه با عرضه کل این داستان در جا زدن یا یک سود ۲۰۰درصدی یا دامپ یا پامپ . ادامه خواهد داشت . البته با این سرعت که داره سکه در گردش رو اضافه میکنه بدبینانه ام بخواییم حساب کنیم حداقل ۲ الی ۳ ماه طول میکشه . بعدش میرسیم به توکن سوزی بزرگ باینانس و صرافی دیگه .
بعدش میتونیم رو ۱ سنت یا حتی ۱۰ سنت فکر کنیم اینم زمان بر هستش .
در کل اگه بخواییم زمان بدیم بهش به نظرم حداقل یک سال و حداکثر ۲ سال به تارگت های بالاتر فکر کنید .
ارزی که با پتانسیل بالای هولدر هایی که داره . مطمئن میرسه به این تارگت ها .
فقط صبر و یکم مدیریت سرمایه .
پر سود باشین .
دست درد نکنه واقعا زحمت کشیدی![]()
![]()