ورود مجدد به بازار و تحلیل تکنیکال

ورود مجدد حوالی ۱۷۴۰۰ ، نقشه راه تقریبا واضحه،
هرچند معتقدم که کف قطعی خیلی پایین‌تر از این چیزهاست، ولی فعلا ۱۷۴۰۰ میتونه عدد ورود مناسبی برای خرید باشه،
کجا باید خروج کرد، میدونم، ولی فعلا نمیگم،
جمعه که گفتم هر بالایی فرصت فروش، کلی چرت و پرت و دیسلایک اومده برام چه وضعشه آخه،
فقط بعضی لایق دیدگاه های درست هستن،
ایم فقط خطاب به اونا است

تو این بازار عدد میدی ۱۷۴۰۰:rofl::rofl::rofl: ۱۷۴۵۰ نمیشه:rofl::rofl::rofl::rofl:

تو اگه بلد بودی وقتتو اینجا تلف نمیکردی

روند برعکس اینه که میگی

تو فقط بیا سرشو ببوس :rofl::rofl:

انشاله که شما درست بگید

ممنون بابت تحلیل های دُرُستتون:folded_hands::rose: