اگر طبق اون تحلیلهای انجام شده دوتا پورپوزوالی که گفتم تو کامنتهای پایین هردو روی شبکه رام بشه و با استقبال صرافیها روبه روبه قیمتش با جمع بندی اینا کنار هم و توکن سوزی عمیقی که در اشل بزرگتر رخ میده قیمتش برای ۳تا۶ماه حدود ۲تا۱۰ سنت و برای یک سال اگه با همون روال توکن سوزی قوی ادامه پیدا کنه ۱۰تا۵۰سنت میتونه پیشرفت داشته باشه .اعداد و تارگتها همه با الگریتم به دست اومده و حجم روزانه و ارزش بازار توش لحاظ شده .یه قسمت خوب این ارز هم اینه که دوکوان از این فاصله بگیره .تا اینجا که من برسی میکنم دوتا ص.ر.ا.ف.ی ک.و.ک.و.ی.ی.ن. و بایننس مشتاق. به کمک و سرپا کردنش دارن البته نه به خاطر منو شما واسه خاطر جیب خودشون .در کل رشدهای داخل شبکه ترا لبز داره دیده میشه و ۱۰۰% از ارز ترای جدید بیشتر رشد خواهد کرد اما نه العان .صرافیها به این سادگی پولدارتون نمیکنن. اینقدر بالا پایین میکنن که فومو بازار بهتون غلبه کنه و با اندک سود بفروشید.در کل هولدر ها همیشه برنده بازی هستن .تا حداقل 3ماه صبر کنید من خودمم 5ملیون و500هزار واحد خریدم و 4000واحد هم یو اس دی دارم در کل خودم به ایندش خوشبینم . چون ارزی که انواع دی اپها و ترنز اکشنها روش پیاده شده و همه با سیستم واریز و برداشت اون اشناییت دارن و رکرد هولدرهای خوبی داره اکثر صرافیها و کیفهای پول ساپورتش میکنن یعنی یه جورایی به کل دنیا شناسانده شده رو به این زودی بیخیال نمیشن .در کل یه مقدار کمی داشته باشید تو ولت خودتون .دوستان صرافیها جای نگهداری ارز نیست امنترین جا کیف پولتون هستش تو نگهداری رمزش هم کوشا باشید و جاشو به یکی یا همسر یا مادر یا پدری حتما بگید .با تشکر روز خوش ![]()
![]()
تایید کن ادمین برای بار ۶ دارم کامنت میزارم
سلام داداش امن ترین کیف پول برای لونا کلاسیک پیشنهادت چیه به ما هم بگو انتقال بدیم
مثل اینکه خیلی یوتیوب میبینی اینا دقیقا حرفای همون کاناله هست که گذاشتی
اول تراست ولت بعد ترا استیشن
حالا بده به چهار نفر چیزی یاد دادن
یکی میاد چهارتا حرف درست میزنه سریع تیکه ننداز برو توام کپی کن بیار