Joker
عزیز با توجه به اینکه کانادا در افزایش نرخ بهره با گرفتن اطلاعات از Fed پیشرو هست و طبق اعلام امروز از چهارشنبه این هفته نرخ بهره را ۰.۷۵ افزایش میده پس Fed هم قطعا افزایش rate داره. اما به نظر بنده این خبر جلو جلو پیش خور شده و همین امروز شاهد ریزش بازارهای مالی هستیم و امروز حداکثر ریزشی که قراره اتفاق بیفته را خواهیم دید و بعد از یکی دو روز در جا زدن احتمالا از چهارشنبه بعد از جلسه فدرال رزرو روند معکوس و مثبت رو خواهیم داشت.
پیش خوری در کار نیست این داستانها تکراری شده دفعه پیش اول صعودی شد بعد از دو روز بازار ریخت حاصل تراوشات ذهنیتونو اینجا نزارید که مردم تصمیم اشتباهی نگیرن
شهاب جان حوصله کنی یک هفته دیگه همدیگرو اینجا میبینیم در ضمن من به هیچ کس توصیه نکردم
آخ شهاب جان یادم رفت بگم اون نزارید نیست نذارید درسته