سلام دوستان عزیز
در مورد بحث هایی که تو این صفحه میشه اونایی که زیر 1 ساله تو این بازارین گول این افراد که تشویق به خرید میکنن نخورین طرف میاد میگه با ریاضی، ساعت 3، فلان تاریخ، تارگت 14 سنت، 54 سنت، 90 سنت میدن و یه چیزایی میگن خنده دار که کلیه و کبدمو فروختم اینو خریدم بدو تا تموم نشده بخر و… اصلا جوگیر نشین باور کنین تو این بازار یه شبه پولدار نمیشین اگر ریسک میکنین منطقی ریسک کنین که پس فرداش تو سر و مغزتون نزنین
تو هر قیمتی نخرین هر ارزی نخرین سابقه و تیم اون ارز و شرایطش رو ببینین و مبلغ معقول بخرین که اگر سوخت اذیت نشین به خدا نمیگم بخرین یا نخرین خداروشکر همه عاقلین تنها کاری ک میکنین رویا پردازی و طمع بزارین کنار
همه حرفام اینه هرکاری میکنین اصولی انجام بدین
اینم بلد باشین بیشتر از 500 دلار بابت این توکن دادن اشتباه محض هست چون اگر قرار به صعود و 1 دلار باشه همون 500 دلار میشه 10 هزار که سود خیلی خوبیه
البته این 500 دلار نهایت ریسک واسه افرادیکه بی چون و چرا میخان بخرن رو گفتم
وگرنه خودم تا نیاد زیر 1 سنت وارد نمیشم اونم با 100 یا 200 دلار
بشین به امیدخواب دیدن ۱سنتی..
اصلا و ابدا دوس ندارم دوباره بشه 1 سنت چون میدونم خیلی از هموطنام خرید کردن و الان درگیر استرس هستن
اگر اون قیمت بشه واقعا تحت فشار میشن
اما اینم میدونم بازار طبق علاقه ما حرکت نمیکنه
و اینکه دوباره بیاد زیر 1 سنت یا بشه 10 سنت اصلا و ابدا بعید نیس متعصب رو هیچ ارزی نباشین
4 ماه پیش که لونا رو 116 دلار بود اگر میگفتی میشه 0.000005 همه میگفتن دیوانه ای اما اتفاق افتاد
پس متعصب نباش