تحلیل آب دوغ خیاری: الگوی شاخ گاو

حالا که همه تحلیل می‌گذارند بد نیست یک تحلیل آب دوغ خیاری هم من بزارم و در پاسخ به این نظر دوستان تحلیل هاشون رو کامنت کنند

الگوی شاخ ■■■ داره تشکیل میشه بیت اگر بتونه 20800 رو رد کنه به ترتیب
21800
23000
25000

28000 رو میبینه
و اگر به کانال 19000 نزول کنه احتمالش هست تا کف سازی خودش یعنی 18000 یا 16000 یا 14000 هزار بیاد
که اگر تا 14000 بیاد بعد از رنج زدن چند هفته ای یک پلمپ قوی تا 48000 داره

پرسود باشید هموطنان

منم یه تحلیل سیب زمینی گوجه پیازی میزارم بیت تارگت اول ۳ دلار تارگت دوم ۲ دلار تارگت سوم ۱ دلار

پس به نفع همه هست تا ۱۴۰۰۰ رو ببینه

پلمپ کردی رفت داداش.پلمپش رو باز نکنی که اماکن بهت گیر میده

داداش چیه !
اسمشو نخوندی قیافشو هم ندیدی ؟

خیلی قشنگ اومدی جلو ولی آخرش همه چی رو خراب کردی با پلمپ

شیرین خانوم شما همسایه اقای صیادی نیستید چهرتون خیلی اشناست

داداش وخوب اومدی :joy::joy:

عالی بد امید علی عالی :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

امیرخان اشتباه تایپی بود اما چون قصد زیر سوال بردن آقایون به اصطلاح تحلیل گر بود مهم نبود پامپ و پلمپ
:zany_face:

آقا امید اشکالی نداره مهم نیست توهین ها مهم اینه که دست تحلیل گرهای الکی و گماشته رو رو کنیم