دوستان ذره ذره تمام سرمایه ما را دارند میدزدند بخاطر دلخوشی که یکدفعه عقب نکشی دو روز سبز میشه ۲۰روز قرمز هر ارزی که بالا میره چند روز ۱۰ برابر مبلغی که بالا رفته کم می کنه شما قیمت هر ارزی دوست دارید مقایسه کنید با ۶ ماه پیش به یک دهم رسیده.
۲۰۱۸ هم اینطور بود ولی بعدش بازارها رشد ۵ تا ۱۰۰ برابری کردن
دام بود برای امثال ما درست زمان کرونا که بازار کساد بود من ■■■■ خرید کردم امذ پایین خریدم هی خریدم تا اونجایی که الان ۳۰۰ ملیون تو ضرر هستم این ارزها محاله قیمت سال ۴۰۰ رو بزنه فقط اونای که دارن ترید میکنن شاید سود کنن ولی ما که قیمت بالا خریدیم باید منتظر باشیم یه مقدار از ضرر مون کم شد بدیم بره نعلت به کرونا تو کار خودم مواد اولیه خریده بودم الان ۵ برابر شده بود هی کفتن ارز ارز من انقدر سود کردم فقط کسانی که ۹۹ خریدن ۴۰۰ فروختن برج ۴ خوب سودی کردن ولی ما دقیقا تو اوج وارد شدیم محاله بیت ۷۰ هزار دلار رو بینه من ■■■■ شیبا رو رو ۲۵ خریدم ۸۵ شد نفروختم ۱۸ ملیون سود کرده بود گفتن میره بالا تحلیل گر های دوزاری اگر تو ضرر نیستین بفروشین و این سرمایه رو جای دیگه به کار بگیرید من ۴ ماه پیش باجناقم گفت زمین بخر ۲۰۰ متر تو کرمسار زمین خریدم ۱۸۵ ملیون الان شده ۴۰۰ ملیون اکه ساله ۴۰۰ این پولم رو تو همون گرمسار زمین میخریدم الان ۵۰۰ ملیونم شده بود ۵ ملیارد بعضی وقتها عقل میره مرخصی
ارزوی موفقیت همه عزیزان را دارم
ببین داداش شما از اون دسته آدمایی هستی که وقتی بورس منفجر شد سریع هرچی داشتید فروختید وارد بورس شدید ! بدون هیچ دانش و شناختی !
باید این بازار پول امثال شما هارو بگیره و بده به کسایی میدونن کی بخرن کی فروشن و کی خارج بشن !
شما نمیخواد برا ما ارزو موفقیت کنی _ بدو بینم بدو
بچه جون من تو بورس نبودم یک دوم بی ادبی نکردم که بی ادبی میکنی خوب هر کی شخصیتشو یه جوری باید نشون بده اگه میگفتم همه ضرر کنید خوب بود چی بگم یه سری معلوم نیست با خودشون هم چند چند هستن اونوقت الان پول من تو جیب توس