درخواست راهنمایی: خرید در قیمت ۱۱۹۵

باسلام ببینین عزیزان یه چی میگم که مطمئنا واسه خیلی هاتون پیش اومده .. تجربه ی این چند روزمو میگم که بارها هم پیش اومده و رو تکرارم هست ولی جالبه که درس نمیکیریم ازش!!! چهار تاارز ورود کردم متیک , آوی ، فانتوم , شیبا… که همشون تقریبا کف کف روزانه و هفتگیشون بودن جز متیک… خلاصه گفتم احتمال ریزش بیشتر متیک بیشتره وبا چند درصدی ضرر ازش خروج زدم ، خروج وکه زدم سه تای دیگه که نگه داشته بودم سقوط ازاد ومتیک صعود ازاد!! بااینکه متیک خیلی بیشتر از اونا رشد داشته بود واحتمال سقوطش خیلی بیشتر بود. شاید بگین بدشانسی و اینا… ولی نه مگه ممکنه همیشه اینطوری وارونه بشه. مطمئنا جای متیک یه ارز دیگه ای و واسه خروج انتخاب میکردم همون صعودی میشد ومتیک وبقیه میریختن، چون بارها این جریان پیش اومده و خلاف نظر صعودیم یانزولیمم معامله داشتم ولی باز رفتم توضرر.خودتون اگه تجربه شو ندارین امتحان کنین ۴تا پنج تا ارز بگیرین فرداش از یکیش خروج بزنین اگه همونی که خروج زدین صعودی نشد طوری که چندتای دیگه پیشش لنگ بندازن. کاملا برنامه ریزی شدهست ،، طوریکه متوجه نشین به هیچ عنوان که قیمتا دستکاریه ،،حتی شخص به شخص مطمئن باشین دستکاری میشه. میگین نه?? یا یادتون رفته که همچین اتفاقی بارها وبارها پیش اومده براتون ، یاهولد کردین وذره ذره آب شده داراییتون. اگه هم قبول ندارین این متن و…همین العان ارزی و که مدتها رشدی نداشته و توسبدتون هست خروج بزنین فرداش ببینین چقدر صعودی شده تا باز وسوسه بندازه ورود کنین روش…التماس تفکر.

اگه بخوات بریزه برا همه میریزه یا برعکس. مگه میشه برا هر نفر ارز و دسکاری کنن. دسکاری چیه مگه بورس ایرانه که دس اینا باشه.یه بازار بین المللیه

آره خداوکیلی دقیقا همینجوریه
انگار برا هرکدوممون یه بپا گذاشتن

انتهای چرت اخه بیکارن ببان شخص بشخص را زیر نظر بگیرن این بازار جهانیه