تجربه شخصی: دو سال قبل

واقعا بعضی ها مشکل دارن و کمبود دارن، طرف از منفی شدن ارز و ضرر هم وطن خودش چنان خوشحال هستش انگار میلیارد تومن خودش سود کرده، این تفکر برای افراد بیمار هستش

دوست عزیزامثال این احمدبدبخت شک نکن دریک ماه بعنوان مثال بیست وهفت هشت روزش روآرامش نداره چون اینهاآدمهای حسود وبیچاره ای بیش نیستندوغیرازاینم نیست هیچ دلیلی نداره وهمین انشانوشتنهاش نشان ازاین داره که حسادت میکندکه نکنه یه روزی این بره بالا (که قطعامیره بالاچون اگرنمیرفت بالامن الان فروخته بودمش )وعده ای ازاین مردم فلک زده ایران چیزی گیرشون بیادانسان حسودقطعا هیچ گاه آرامش روان وروح ندارد.

سلام عزیز بحث این نیست
بحث اینجاست که وقتی یک عده میگن بازار ریزشی هست بهشون بی احترامی میشه و توهین میشه و کلی تحقیرشون میکنند به نظرم این ها بیشتر دلسوز هستند تا عده ای که تارگت فضایی میدن و باعث میشن یک عده ضرر کنند
من خودم لونا دارم همه اینهایی که اینجا نظر میدن صد در صد لونا دارن و از صعود لونا بدشون نمیاد
من خودم به شخصا اگه کسی بگه ریزشی هست واسش احترام قائل هستم و دیسلایک نمیکنم چون اونم نظرش محترم هست و چه بسا با کلی تحلیل و دلسوزی اومده اینا گفته
پس لطفاً به نظرات هم احترام بزاریم اینجا همه لونا دارن و کسی دوست ندارن ریزشی باشه ولی اگه یکی هم گفت ریزشی هست اونم مثل ما لونا داره و دوست نداره ریزشی باشه ولی میاد بازم دستش در نکنه یک تحلیلی میزاره و درست هم میگه ولی ما جنبه نداریم و سریع بی احترامی میکنیم بهش
بالاخره ریزش هم یک طرف ماجرا هست و نمیشه کورکورانه فقط به صعود امیدوار بود
انشالله که همه پر سود باشیم و در مجموع سود کنیم

چراچرت میگی مگراونی که دم به دم میادومیگه لونانابودشده مگرمغزالاغ خورده بخره ؟پس نگوهرکس میاداینجانظرمیده لوناداره مشخصه چقدرعقل داری داداش