تو تایم فریم روزانه و ۴ساعته سقف دو قلو زده..از طرفی تمام شاخص های اقتصاد کلان داغونه و دنیا درگیر تورم بالاست…تو مرحله اول میتونه تا حدود ۱۳۰ و اگه اوضاع همینجوری باشه تا ۸۰ اصلاح کنه
هنوز سقف دوقلو رو کامل نکرده . ولی لب مرزه . احتیاط شرط عقله
یه چیزی اسمشو یاد گرفتی ،سقف دوقلو تو کف قیمتی ؟برو مرتب تکنیکال یاد بگیر این یادگیری به فنا میدتت
من بار ها تو ضیح دادم که فاندمتال و سقف و دو قلو هیچ ربطی به اون نمودار نداره. اون نمودار فقط مقدار خرید و فروش در لحظه رو نشون میده . هیچکس نمی تونه این بازار رو ردیابی کنه. پول الکی به کلاس های فاندمتال ندید.