به نام خدا سلام من فعال بازار کریپتو هستم کوچیک همه داداشی های گلم من هولدر XRPهستم اما واقعا از شیبا خوشم اومده میخوام ازش خرید کنم ۵ میلیون بزارم باشه راستی قدر شیبا رو بدونید بازار خیلی داغونه ولی ماشالله شیبا پایدار دلتون شاد یا حق
دیگه صبر همه تموم شده. درخت میکاری از رشدش لحظه به لحظه لذت میبری. ولی این یکساله همش با استرس نگاه میکنیم تهش ناامیدی