سلان. بیت توی تایم روزانه داره الگوی دو قله رو میزنه.که کف یا حمایت میاد روی ۱۷۶۰۰ .که اگه بشکنه رو به پایین تا نزدیک ۱۴۰۰۰ پایین میاد.که حتما میشکنه
تو رو خدا بقیه رو ترغیب به خرید با مقومت و حمایت الکی نکنید.
مردم بیچاره دارن میشن.
اونی ک هولده نبایستی بترسه و تو این قیمتها بخره
اونی ک تریدر هست خودش بایستی دوره دیده باشه و با حرف منو تو بدبخت نشه
برای شما که نقدی خیلی خوب میشه ،شما که مطمئنی چرا التماس میکنی؟ بشین بیاد خریدتو بکن ، استرسم لازم نیست!