من تنها ناراحتیم اینکه فقط ۱ میلیون واحد دارم و پول ندارم زیادش کنم. حالا یه عده با ۳۰ درصد افت کشتی هاشون قرق شده یه سال بعد چقدر اونایی که فروختن حسرت بخورن خدا داند…یه لحظه فکر بکن توکن سوزی تو تمام صرافی ها فعال بشه و تعداد سکه ها به ۱۰ میلیارد برسه اونوقت ۱ دلار رویا نیست رویا بافی هم نیست
آقا سیاوش خیلی خوبه ک صبوری رو بلدی . هولد کردن کار هرکسی نیست . خود آقای CZ هم اعتراف کرده بود اوایل هولد کردن ارزها خیلی براش سخت بود ک منتظر بمونه ..
.
امیدوارم بتونیم تا ۱ دلار پیاده نشیم.
.
من که بذرم رو کاشتم یا میشه یا نمیشه . اگه نشد خدا جای دیگه هم بهمون راه رو نشون میده ![]()
دقیقا منم پول ندارم.۱ میلیون صد هیفده هزار واحدمو بیشتر کنم
گفتم دیگه وقتی اکثر صرافی ها طرح توکن سوزی ۱.۲ درصد رو اجرا کنن و اخر ماه بعد هم استیکنگ راه بیفته حجم معاملات هم بالا میره توکن سوزی هم زیاد میشه کمتر از ۱ سال تعداد توکن ها به ۱۰ میلیارد میرسه خوب خودت مقایسه این این تعداد توکن الان با ۱۰ میلیارد رو
سیو سود فراموش نشه هر رشدی یه افت هم داره
سلاممناینارزقیمتبالاخریدمبهامیدسودکردننشداگرکسیکاریانجامندهاشتباههمنمیکنهخوببایدتلاشکنیجبرانشکنی
وقتی توکن سوزی راه بیفته طمع معامله گران بازار دلیل افزایش قیمت