تحلیل تکنیکال: تتر و سایر ارزها

یعنی میشه فقط یکبار دیگه بیت تا ۷۰هزار بره خدایا ما از این بازار برای همیشه خداحافظی کنیم

اونموقع تازه طمعت بیشتر میشه بقیه پولتم خرید میکنی

کجای کاری اینبار بره بالا تا ۲۰۰رفته

همیشه بالاترین بخواه اینو جدی میگم صبح تا شب در رویاهات فکر کن ۲۰برابر میشه هی تکرار کن شاید بخندی ولی شدنیه

قول میدم خداحافظی که نمیکنی هیچ…چهارتا دیگه هم میاری

طمع نمیزاره اون موقع هم خارج شی

تا دو سال دیگه بیت زیر 40هزاره و اصلا بالاتر از 40نمیره تا هاوینگ بعدی بازار یا رنجه یا ریزشی این یه حقیقته سرمایتون تا دو سال خواب داره اینو بپذیرین

صبر کنی یک میلیون دلار هم می بینه…

تازه اوم موقعه وارد بازار میشه :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

هرگز از این بازار خداحافظی نخواهی کرد.

تا اواخر 2024 برمیگرده

اگه روند 2017 تا 2020 تکرار شه، که تا حالا شباهتش زیاد بوده، همین اتفاق میفته