درود برشما
من تو کامنت قبلیم ی نکته فراموش کردم که بگم
وقتی من elonخرید تو خرداد ماه پارسال شیش هفت ماه طول کشید تا من به سود برسم…
مابین این چند ماه شهریور ماه ۴۰ تا ۵۰درصد اومد پایین
ولی تو ابان و اذر به اوجش رسید.(نمودارش هست می تونید ببینید)
اگه ارزی رو میخرید اول اینکه ریسکشو قبول کنید که امکان داره تمام پول شما به باد بره…
دوم انتظار نداشته باشین تو یک شب پول دار بشین
سوم انتظار نداشته باشین همش مثبت باشه
درضمن من ی ارزی رو به نام lbd خریدم کلاهبرداری بود تمام پولم رفت..
لطفا وقتی پولی برای ارز کنار میزارید اینو بدونید که این پول دیگه برای شما نیست…بس با سرمایه معقول سرمایه گذاری کنید.
وبا حرف هیچ شخصی معامله انجام ندین.سود و ضیانش واسه خود شماست..
زیان درسته نه ضیان !!!
زیان شدید بوده خوب تمرکز شو از دست داده حالا خوبه با ظ دسته دار ننوشته