بازار و آرزوها

ظاهرا اینجا اکثرا فروختن و فقط از ارزوهاشون میگن که بیاد پایین ورود بکنن هیچ منطق اصولی تو تحلیل ها و کامنت ها نیست ولی متاسفانه یا خوشبختانه بازار مسیر خودشو میره با آمال و آرزوهای ما کاری نداره.

یعنی اونی که رو ۴۸ هزار فروخته، آرزوهاش به باد رفته ؟!
:sweat_smile::rofl:
این دیگه چه سمی بود

بعید میدونم تو یکی تو ۴۸ فروخته باشی فوقش تو ۲۰۵۰۰ فروختی و منتطری بیاد ۱۰ دلار بخری:grin::grin::grin:

دقیقا اونایی که فروختن دم از بیت چند دلاری میزنن

دادا اوس میزنی میگم اونایی که فروختن ارزو میکنن بیاد پایین و تو تحلیل ها از ارزهاشون میگن.

با همچین فهمی که داری بهتره از این بازار بری چون اون پول تو جیبی مدرسه ات رو هم به باد فنا میدی.

گفت آرزوهاش به باد رفته ؟؟؟؟ میگه بازار با رویاهای تو کاری نداره

تو اینقدر احمقی که بخدا حاضرم قسم بخورم با یه تومنم کمتر اومدی فکر کردی یه تومنت میشه یه میلیارد برو خواب دیدی خیر باشه دروغ که هناق نیست الان یه ضر میزنی میکی با یه میلیارد اومدم:thinking::thinking::thinking::thinking: