بازار صعودی یا نزولی؟

این بازار دیگه از تحلیل و تکنیکال گذشته تا وقتی نرخ بهره وری آمریکا و نهنگ ها و جنگ نظامی و … هست بازار صعودی نمیشه باید دنیا به یه آرامشی برسه تا دو باره مردم به سمت بازار بیان و صعودی بشه بازار

به نظر من نه ربطی به نرخ بهره داره نه به جنگ نظامی
خانه از پای بست پوشالی است

بسیار موافقم…
بالاخره هر بی ثباتی در هر مکان و زمانی برای همه تاوان به همراه خواهد داشت…

دقیقآ منم به این باورم