کاش بجای اینکه اینقدر وقتتون را صرف دنبال کردن اخبار توکنسوزی میکردید مثل ما از سایر ارزها سودهای چند صد درصدی میگرفتید و با سود آنها تعداد لوناکهاتون را افزایش میدادید.
ما براحتی و فقط با اسپات داریم تو این بازار از ارزهای مختلف سود میگیریم و کاری به اخبار پیرامون آن ارز نداریم.
بابا شما استاد به ما بگو چیکار کنیم ![]()
همیشه زود قضاوت نکنید. از روی دلسوزی میگن. داداش کارت درسته
شما نظرتون رو بگید هرکی خواست عمل میکنه هرکی نخواست آزاد
سعی کن کمتر چرت بگی![]()
واقعا خوب شود شما هستید مگر نه ما بیچاره میشدیم
بابا تحلیگر برو دنبال سودت چرا به رخ دیگران میکشی