میشه یکی بگه به من چرا شیبا خرید میکنن؟ من تازع وارد بازار شدم ایا سودی دارع شیبا؟ با این قیمت؟
نه داداش هفت ماهه ما بدبخت شیبا شدیم بسه نخر فعلا هیچی معلوم نیست تو این بازار لعنتی
شما تو سقف خریدی اون موقع هیجانی شدی به کسی چه پس چرا ما تو سودیم
شک نکن سود داره پولی ک نیاز نداری رو خرید بزن و بذار بمونه مثلاً در حد ۲ میلیون تومان
بیتکوین رسید به قیمت 12000 دلار برو خرید کن ارز های معتبر یکم هم شیبا بخر