۲۹۰۰دلار از این ارز خریدم به دید یکی دو سال برای من ۱۰ سنت یک آرزو هست . البته زمان هایی که پامپ میکنه نقد میکنم ودر قیمت های پایین تر دوباره خرید میکنم.
پیشنهاد میکنم که اگه خواستین نقد کنین چشمتون به usdt باشه
Usdt رو انداختن جلو و پشت سرش لونا کلاسیک و بعدش mine و الباقی توکن های ترا …
Usdt احتمالا تا ۳۵ سنت بره و برگرده تا ۱۴ سنت
هر زمان که دیدی usdt پامپ رو کامل زدهlunc رو نقد کن
البته پیشنهاد من هولد هستش چون اینا تو برنامشون به کسی باج نمیدن همین طور که تو چارت روزانه مشخصه .
تمامی حرف هام فرضیه هستن .
عذر خواهی میکنم ustc