چگونه در بازار سود کنیم

اقا من احساس میکنم کلا کلاه برداریه ، هر موقع میفروشم گرون میشه و هر موقع میخرم ارزون میشه !
نه فقط ریپل ، کاردانو و دوج و شیبا و سند هم همینطوره !

هر موقع دیدی قله ای که داری ازش میری بالا بدون مانع و بی دردسره مطمعن باش یه کاسه ای نیم کاسه هست.عده ی کمی از این قله بالا خواهند رفت.چون برنامه اینه.بماند یادگار.

داداش هولد کن بهترته

بخدا قسم برای من هم دقیقا اینجوریه من فقط عاجزانه از خدا می‌خوام یه شبه یه اتفاقی بیفته به پول خودم برسم و برای همیشه از این بازار کثیف خارج شم در عرض این یک سال هشتاد و پنج درصد سرمایه ام رفته هیچ،اعصاب و روانم داغون شده،روابطم با همه خراب شده بشدت افسرده و پرخاشگر شدم حتی ارتباطم با خدا هم خراب شده هر روز با خدا دعوا دارم که چرا اومدم این بازار پر از دروغ و کلاهبرداری

چرت پرت نگو وقتی میای مگی ریپل 30 دلار به خودت دلداری میدی

اون رپیل رو گفتم میشه سی دلار نه ریپل

سلام من هم مثل شما ولی اشکال از خودمونه چون نمیدونیم کی بخریم کی بفروشیم احساسی رفتار میکنیم فکر میکنیم یعدفه بازار دیگه کلأ ریخت پس بفروشو دررو موقع خرید هم هم اینطور