تحلیل در مورد پامپ شیبا

۹۰ درصد پیام های اینجا شده حرف چرت و پرت . من nتومن دارم . N تومن میخوام بخرم . توهین به هم . بیت میره نابود میشه . بیت میره ۱ میلیون دلار و …
جوری شده که دوتا تحلیلگر خوب با این جو فعلی جرات گداشتن تحلیل ندارند
اگر مطلب مفید داشتی بزار . اینجارو با حرفهای بی ارزش پر نکن .
اجازه بدین افراد وارد تحلیل کنند

بیت تحلیل نداره

واقعا تودیگه کی هستی؟ کوچولوتحلیل وتحلیلگرفقط یک بازی است برای خام کردن خوش خیالهایی مثل تو!!

اقای افشاری سلام
چند وقت نبودی استاد
باهات شدید موافقم
بیت مردنی نیست
شاید خودشو ب مردن بزنه ولی محاله بمیره و بوقتش پرواز میکنه
تحلیل هات رو در ارزای دیگه دقت کردم عالی بوده
باش بزار از نظراتت استفاده کنیم ممنون

با کمال احترامی که ب نظرت و تحلیلات دارم از شما بعیده که هنوز منتظره یه تحلیل دقیق باشی. این مورد که روند بازار کریپتو کاملا سیاسیه برای همه مشخصه.