رفقا دامیننس هی پایینتر و پایینتر میره چطوری انتظار صعود دارین؟این صعودا همش موقتیه من خودم ۱۸ سوار شدم و ۲۱ تخلیه الانم تا زمانی که ۱۸ تست نشه انتظار صعود نداشته باشین
صعود بیت زمانیه که دامیننسو بتونه پس بگیره با این وضع دامیننس یکمی اوضاع سیشدی باتیردیه
فکر میکنم بلاخره بازار داره صعودی میشه و احتمالا تا شهریور میره بالای ۳۰ و تا کریسمس بر میگرده بالای ۴۰
توبایدسواراین میشودی ![]()
![]()
من کلا کاری ندارم تا چ عددی میاد پایین ولی چون ت فروختی حتما باید بیاد ۱۸ تست کنه بخری اگ ام نیاد باید انتظار سعود نداشته باشیم چون ت ی ح رومی نخریدی
دامیننس با قیمت بیت مخالفه . خوبه که میاد پایین که ![]()
تو چی زر میزنی اسکل برا ما زمانم مشخص میکنی ■■■■ هیچی ندون