درس اخلاقی از بازار

سعی کنید در زندگی همیشه وجدان داشته باشید ..من یه ماشین داشتم تو سایت دیوار آگهی کردم فروختم تو توضیحاتش نوشتم موتور خرابه .روغن سوزی داره .شاسی ها ضربه داره در ماشین لق لق میکنه داشبورد صدا میده کولر و بخاری خرابه سیمکشی خرابه لاستیک هاشم صافه
اصلا ماشین خوبی نیست نخرید .
.
به یک ساعت نکشید فروخته شد همه فکر میکردن شوخی میکنم آدرس گرفتن اومدن بازدید یهو در خونه ۱۰ تا خریدار همزمان حاضر شدن سر ماشین دعواشون شد همه میگفتن من زود اومدم مال منه اونیکی میگفت نه به من قول داده خلاصه هرکدوم منو میبرد یه گوشه تو گوشم میگفت من بیشتر میخرم ازت تا اینکه ۱۰ تومن بالاتر از فی بازار اونم واسه یه ماشین سالم لگن منو خریدن ..
.
ریلکس باشید پول خودش میاد :face_savoring_food:

مطمین باش مفت از چنگت بیرون کشیدن از قدیم گفتن مرع همسایه عازه ولی شما همینطوری امیدوارباش چون ادما با امید به همه چی میرسن

برگرفته از پنگوعن ها پرواز ميكنن

چقدر تحت تاثیر واقع شدم الان وجدان داشتی و ده تومن بالای بازار فروختی؟ معنی وجدان هم فهمیدیم. گرون فروشی اسمش گرون فروشیه حالا با هر چیزی.

باید ب پول بگی میایی بیا نمیایی ب ■■■■ :rofl::rofl::rofl::rofl:

■■■■■ یە جوری خالی ببند نخندن بهت بزمجە

جدیش نگیر این موقع از شبانه روز یدونه از خودش ■■ در میکنه،،داداچمون،

معلومه یا پیجای انگزشی رفتی یا یه ۲تومن حداقل سود کردی کبکت خروس میخونه به زودی همین سودو با سرمایه اصلیت از دست دادی میای اینجا خدا خدا میکنی ما هم ریلکس میشینیم نگات میکنیم شمایی که هیچ سطح سوادی ندارید فقط میشینید و امیدوارید که پول خودش پا داره و میاد

اینجا . حای خاطره تعریف کردن و معاملات دیگه نیست . صفحه ارزهای دیجیتال. کم … شعر ببافین .