ب امید روزی ک لونا زیر صفر معامله بشه ک فردا شب ساعت ۹اتفاق خواهد افتاد منم اون موقع خرید میزنم
تو چقدر بدبختی که بخاطر خودت آرزو میکنی اینهمه آدم بدبخت بشن
تو اگه مال خرید کردن بودی زودتر از این حرفا میخریدی ،عقده ای
شنیدی که میگن زهی خیال باطل
خدا خیرت نده قطعا هم نمیده
هر قیمتی که برسه حتی صفر باز تو خیلی بدبختی شک نکن،،
اگر هم به فرض محال چنین اتفاقی بیوفته امیدوارم تو در حالتی باشی که نتونی خرید بزنی
زیر صفر یعنی یه پولی ام بدن ، خیلی عالیه شما همینجوری منتظر باش
گ و ه میخوری خدا بزنتت…
■■■■■■■■■■ میلاد با امید و آرزوهات
برای تو چه می ماند خاله خوشگل
بشین روش بره تا ته
تو شهامت خرید نداری حتی زیر صفر این بازار وجود میخواد
کودکی سختی داشتی طوری نی تو که مقصر نیستی فراموشش کن
همون دویست هزار تومنی که اماده کردی زیر صفر خرید بشه فردا ساعت ۸ میدی به دکتر ساعت نه هم خوابی چون مریضی![]()
![]()
دیوس به معنای واقعی
تواگه بخر بودی آلان هم میخرید .حرف مفت