دوستان اینجا فهمیدم فقط کامنت دروغ و الکی بزاری بگی بازار صعودی هستش همه خوشحال میشن لایکت میکنن و کلا حرف غیر منطقی بزنی ،،، الان شما بگو بازار هنوزم جا داره بریزه و روند نزولیه همگی میگن دروغه دیسلایکت میکنن . واقعا جالبه . مردم جالبی هستیم برای همین طرز فکر ها هستش که بیشتریا تو ضررن.
الناز خانم جماعت حرفی رو میپسندند که در راستای منافعشان باشد نه حقیقت را
ما دودسته داریم یا نمیدونند یا نمیخوان بفهمند
تو ■■■■■■ با اون تحلیل های آبدوغ خیاریت