نگاهی به راه‌حل‌های استخراج اتریوم پس از پایان

سلام وقتتون بخیر دوستانی که ریگ دارن برای بعد از پایان استخراج اتریوم فکری کردن؟ امروز اعلام کردن تو شهریور اثبات سهام اتریوم کلید میخوره به نظر شما بهترین راهکار چیه ممنون میشم پیشنهادی دارین بفرمایید تا از نظرات هم بتونیم استفاده کنیم

سه ساله اینو میگن با خیال راحت به استخراج اتریوم ادامه بده.

عزیزم
تا سال ۲۰۲۵ ماین داریم. کمی تحقیق کن.

ارزهای دیگه ای هم هستن میشه استخراج کرد مثل اتریوم سود نمیدن ولی حتما بعد از اینکه ریگ ها برن روی اون سهم ارزش اون سهم ها هم بیشتر میشه…

صد ها ارز دیگ هست ک میشه با کارت استخراج کرد

من تحقیق کردم اگه برای این حرفتون منبع معتبری دارین ممنون میشم بفرمایید