کوچ کردن اتریوم از pow به pos آغاز سراشیبی اتریوم خواهد بود رتبه دوم را از دست خواهد داد. شاید البته چند ماه اول پامپ بشه ولی در مجموع همون که اول گفتم خواهد شد.
شما بفروش چیزی که بنظرت مناسبه بخیر
وقتت هم برای تایپ کامنت نذار . بزار برای پول شمردن احتیاجت میشه