پشیمانی از عدم استفاده از فرصت‌های خروج

تحلیل شخصی دوستان! قیمت تا ۲۲۰۰۰ هزارتا میره بعدش باید منتظر اوردر های فروش سنگین بیت باشیم که تا 17.700 الی 18000 تا میره ،بعد از مدتی این الا تخلیه سنگین حساب میشه خیلی حواستون باشه بهترین زمان فروش بعد از شکست مقاومت ۲۱۷۰۰

نمیدونم تا کی میخوایید همین چرت و پرت ها رو بگید برای بازاری که تحلیل خاصی نداره و فقط با اخبار بالا پایین میشه

حرف حق رو زدی.ولی به خیلیا بر میخوره.