امروز صرافی بایننس اقدام به خرید 8/5میلیارد توکن Luncکرد و به ادرس کیف پول خود که حاوی 2/2تریلیونLunc هست فرستاد و گفته مدیرعامل این صرافی به زودی توکن سوزی Lunc شروع میشود
کجا زده ما ندیدیم
امروز موجودیش۲/۶تریلیون هست
کجا اینو اعلام کرده
به شما گفته مدیرعامل بایننس؟؟![]()
![]()
بابا بس کنید پس چرا این خریدایی که شما میگی فقط شما میبینی میخونی این خبرا چرا تیتر نمیشه مثل خبرای دیگه یا توکن سوزیBNBکه بایننس کرد یا توکن سوزی ک شیبا میکنه میان میگن و هر ارز دیگه..این خریدارو شما میبینید کسی هم نمیاد خبرو تیتر کنه ..مثلا شما بچه زرنگی سریع میفهمی…آناناس![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
به شما گفته مدیرعامل بایننس؟؟![]()
![]()
بابا بس کنید پس چرا این خریدایی که شما میگی فقط شما میبینی میخونی این خبرا چرا تیتر نمیشه مثل خبرای دیگه یا توکن سوزیBNBکه بایننس کرد یا توکن سوزی ک شیبا میکنه میان میگن و هر ارز دیگه..این خریدارو شما میبینید کسی هم نمیاد خبرو تیتر کنه ..مثلا شما بچه زرنگی سریع میفهمی…آناناس![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
به شما گفته مدیرعامل بایننس؟؟![]()
![]()
بابا بس کنید پس چرا این خریدایی که شما میگی فقط شما میبینی میخونی این خبرا چرا تیتر نمیشه مثل خبرای دیگه یا توکن سوزیBNBکه بایننس کرد یا توکن سوزی ک شیبا میکنه میان میگن و هر ارز دیگه..این خریدارو شما میبینید کسی هم نمیاد خبرو تیتر کنه ..مثلا شما بچه زرنگی سریع میفهمی…آناناس![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
تو گوگل زده بوداتفاقی منم دیدم
نزار فحش نصیبت کنیم فندق مغز
خواهید دید اقا، لطفا مودب باش