بیبی دوج و شیبا

امروز صرافی بایننس اقدام به خرید 8/5میلیارد توکن Luncکرد و به ادرس کیف پول خود که حاوی 2/2تریلیونLunc هست فرستاد و گفته مدیرعامل این صرافی به زودی توکن سوزی Lunc شروع میشود

کجا زده ما ندیدیم

امروز موجودیش۲/۶تریلیون هست

کجا اینو اعلام کرده

به شما گفته مدیرعامل بایننس؟؟:joy::joy::joy:بابا بس کنید پس چرا این خریدایی که شما میگی فقط شما میبینی میخونی این خبرا چرا تیتر نمیشه مثل خبرای دیگه یا توکن سوزیBNBکه بایننس کرد یا توکن سوزی ک شیبا میکنه میان میگن و هر ارز دیگه..این خریدارو شما میبینید کسی هم نمیاد خبرو تیتر کنه ..مثلا شما بچه زرنگی سریع میفهمی…آناناس:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

به شما گفته مدیرعامل بایننس؟؟:joy::joy::joy:بابا بس کنید پس چرا این خریدایی که شما میگی فقط شما میبینی میخونی این خبرا چرا تیتر نمیشه مثل خبرای دیگه یا توکن سوزیBNBکه بایننس کرد یا توکن سوزی ک شیبا میکنه میان میگن و هر ارز دیگه..این خریدارو شما میبینید کسی هم نمیاد خبرو تیتر کنه ..مثلا شما بچه زرنگی سریع میفهمی…آناناس:joy::joy::joy::joy::joy:

به شما گفته مدیرعامل بایننس؟؟:joy::joy::joy:بابا بس کنید پس چرا این خریدایی که شما میگی فقط شما میبینی میخونی این خبرا چرا تیتر نمیشه مثل خبرای دیگه یا توکن سوزیBNBکه بایننس کرد یا توکن سوزی ک شیبا میکنه میان میگن و هر ارز دیگه..این خریدارو شما میبینید کسی هم نمیاد خبرو تیتر کنه ..مثلا شما بچه زرنگی سریع میفهمی…آناناس:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

تو گوگل زده بوداتفاقی منم دیدم

نزار فحش نصیبت کنیم فندق مغز

خواهید دید اقا، لطفا مودب باش