بیبی دوج اگه می خواد خودش رو شیبا فرض کنه ۱. باید یک میلیارد و دویست میلیون نفر هولدر داشته باشه چون شیبا با نیم کواد یک میلیون و دویست هزار هولدر داره ولی بیبی دوج با ۴۰۰ کواد یک میلیون و پانصد هزار هولدر داره پس اگه می خواد شیبا باشه باید همین الان یک میلیارد و دویست میلیون نفر هولدر داشته باشه ۲. توکن سوزی گسترده جوری که باید حداکثر ۱/۳ کواد دیگه باقی بمونه که ثابت کرده هر یک ماه ۳ کواد هر سال ۳۶ کواد ودر نهایت ۱۱ سال دیگه ۳۹۶ کواد می سوزونه و توکن سوزی های دستی هم نهایت ۱۰ کواد پس ۸ تا ۹ سال دیگه مثل شیبا میشه .
اگر ۸و۹ سال دیگه زنده بمونه و از بین نره با وجود جنگ و قحطی و خشکسالی و… تازه میشه قیمت الان شیب ۰.۰۰۰۰۱
کلاس چندمی عزیزم این حرفارو از کجات در آوردی داری میگی
خودت کسخلی یا میخای ملت رو به مسخره بگیری رنالدو بیشترین دنبال کننده تو جهان داره ۳۵۰ میلیون نفر دنبال کننده داره
دکتر جان 400 کواد از کجات درمیاری 237 مونده تو یکسال نصفشو سوزوند تا سال دیگم خیلیش میسوزه ب ازای هر هرید و فروشم تومن سوزی خودکار داره چرتو پرت تخویل نده
ببخشدشمابیبی دوج خریدکردین اصلامیرزه که کسی بخادبخره
با شما تو یه کلاس مدرسه می رفتم کلاس دوم
۸۰۰ کواد بوده تازه شده ۴۱۶ کواد
بیبی دوج ارزش خرید سنگین رو نداره می خوای سرمایه کنی روی آلت کوین با ارزش سرمایه کن روی امثالی مثل بیبی دوج نهایتا ۳۰ تا ۵۰ تتر
زر نزن بابا عقده ای پس سکه در گردشش چی میشه یه چیزایی باز یه عده دیگه شنیدی میای بلغور میکنی بیبی دوج شاه میم کین هاست
لطفا برو گم شو مرسی
آخه بدبخت کدوم ارزی هست که یک میلیادو دویست میلیون نفر رو میلیاردر کنه هاااا؟![]()
تازه اگه چند تا نهنگ بیانو هریکی چند کواد تواین قیمت خریداری کنن اونوقت چی میگی دهنتو ببند که اون سودیم که میخواد بده خیلیا از دست ندن