بیت کوین با اون عظمت ۳۴۰ دلار ریخت ولی این کش تمبونی تکون نخورد از جاش این مشخص میشه که این ارز هیچ اساس و پایه ای نداره
داداش چرا نداره بالای 90درصد لیکوبید کرد خدا صبر بده بهشون
عمو جان از صبح پدر خودتو دراوردی . نخریدی عیب نداره . رفت پایین بخر انقدر هم حرص نخور و اراجیف سر هم نکن . نه وقت ما رو بگیر نه وقت خودتو
سلام به نظرتون الان خوبه ورود کنیم کم کم؟
سلام به نظرتون الان میشه ورود کرد پله ای؟