راز ارزهای انفجاری: سکوت بهتر از شهرت

فقط من یک چیزی تو این سال ها فهمیدم این که هیچ ارزی که ازش سر و صدا باشه و تو حاشیه باشه زیاد رشد نمیکنه بلکه ارزهایی پامپ های وحشتناک میکنند که بی خبر و بیصدا باشند و کسی زیاد اسم اون ها را ندونه
الان یک ارزهایی هستند که به گوش منو شما هم نرسیده ولی قیمت هاشون همه بالا چند دلار هست مثل ارزهای سولانا 40 دلار و ایپ کوین 5 دلار
اوه 87 دلار و ویوز 5دلار و الروند 58 دلار و کلی ارز های دیگه
ولی ارزهایی که همه جا اسمون را شنیدید و همیشه جز ارزهای معروف هست و اگه حتی هرجا هم سرچ کنی و بنویسی ارزهایی که روزی رشد میکنند و اینده دار هست بدون شک اسم ارزهای ترون و ریپل و کاردانو و دوج کوین و فانتوم میاره و خیلی معروف هستند ولی حتی هیچ کدومشون به یک سنت هم نرسیده و معلوم نیست برسه یا نرسه
نمی‌دونم قاعده چیه ولی هرچی هست اینه که کریپتو آدم ها را میلیونر می‌کنه ولی آدم هایی که برخلاف بقیه عمل می‌کنند و تعدادشان هم کمه
چون اگه قرار باشه همه بدانند چه ارزهایی رشد سنگین می‌کنه کریپتو دیگه معنی ندارع پس این قانون کاره که همه اون چیزی که میدونن را رشد نمیدن بلکه ارزهایی رشد می‌کنه که بی سر و صدا باشه چون همه میلیاردر بشن یک جورایی کریپتو معنی ندارع من نمیگم کسی نمیشه ولی همه نه
پس جز همه نباشید و برخلاف بقیه عمل کنید ریسک پذیرتر باشید

اونجا که گفتم یک سنت منظورم یکصد سنت یا همون یک دلار بود که اشتباه تایپ شده و صدش تایپ نشده

اشتباه شما در اینه که ساپلای و مارکت کپ وعرضه وتقاضای ارزرو در نظر نمیگیرید

بیت از ۶ سنت به ۶۸ هزار دلار رسید معروفترین ارز دیجیتال
دوج کوین نه تنها ۱ سنتو زد ۸۰ سنتم زد بقیه ارزاهم به همین صورت اتریوم از ابتدا تا اوج قیمت خودش 1/000/000 درصد رشد کرده دومین ارز محبوب بازار ایناهمه تئوری توطعست اگه بخر باشی توی این دنیا هرچی امروز بخری چندسال دیگه سود بزرگی میکنی اتفاقا ارزهای معروف و با بنیه ریسک پذیری پایین و سود دهی بالایی در دراز مدت خواهند داشت ارزی که میگی ناشناخته یه پامپ سوری میکنه که خریدار پیدا کنه بعدش با کله میره تو سراشیبی و امکان اسکم بودنشون هم هست.

این ارزایی که گفتی خواجه حافظ شیرازی هم میدونه

کلا همه حرفات دری وری محض بود و هست و خواهد بود پس چرت نگو بشین سر جات