قشنگ دارن همه رو تشویق به ورود میکنند ولی هنوز وحشت بزرگ اتفاق نیافتاده این نکته رو قبول کنید که اینها نمیذارن عوام با دست پر از این بازار برن
داداش کسی به یه ورشم نیست عوام با دست پر میرن یا دست خالی عوام اگه درست رفتار کنن با دست پر میرن خیالت راحت منتها چون بالا میخرن و پایین میفروشن و این کارو تکرار میکنن دستشون خالی میشه و میرن
همیشه قرار نیست بازار به ساز امثال شما برقصه !!! فروختی منتظری بیاد پایین بخری !!!ولی خب اشتباه کردی! الانم دیر نیست تا جا نموندی حسابی بخر
عوام منتظرن روی ۱۴ هزار بخرن.خوب معلومه نمیزارن عوام دست پر برن بیرون.فکر کنم شما روی ۲۵ هزار خواهی خرید.
دوست عزیز خرید هم یه منطقی داره همیشه باید پله ای بخری اگه یه دفعه خرید کنم اومد پایین باید بشینم گریه کنم و در ضمن اگه صعودی بشه آلت کوین ها بهتر سود میدن
وحشت بزرگ رو شاید هم رد کردیم؟؟؟ شاید نهنگ ها رو 18 و19 قانع شدن و خریدشون رو کردن وشاید هم شما درست بگی، در کل هیچی علوم نیست، یه گزینه تو این بازار هست که هیچ کس روش حساب باز نمیکنه و اون شانس هست که درصدی رو اختصاص میده، امیدوارم همتون خوش شانس باشین و امیدتون رو از دست ندید