نظر در مورد caw

بچه ها با 5 میلیون وارد بشم ارزش داره قبلا هم ی کم خرید داشتم اونم زیاد نبود 2میلیون بیشتر نیست وقتی روی 9بود خرید کرده بودم

اونی که رو ۹ خریدی طلاست.خوشیحالت هیچوقت نفروشش.تا حده اقل به ۴۰ برسه

اره داداش خیلی خوبه _ پنج سال دیگه همین پنج تومنت پونصد میلیارد میشه:joy::joy::joy::joy:

فقط از سر منقل پا شدی پیک نیکو رو خاموش کو کاکو