سود اتریوم: کجا همچین سودی میدن؟

قیمت هر واحد اتریوم دقیقا یک ماه پیش ۲۸ خرداد بوده ۳۱ میلیون و الان قیمتش ۵۱ میلیون.کجا همچین سودی بهتون میدن ها ؟یعنی ۵ واحد میخریدی تو اون قیمت الان ۱۰۰ میلیون تو سود بودی براحتی .تازه صبر کنی سقف قبلی رو راحت بعد از فورک میزنه تو شهریور

به به عجب نظر کارشناسی دادی خب استاد پارسال همین موقع هم اگه میخریدی بهمن میفروختی دو میلیونت میشد صد میلیون. اینو که همه میدونن چهارتا تحلیل بگو که به درد بخوره.

نصف حرفاتو قبول داشتم نصفشو نه…بعد هاردفورک هیچ اتفاقی نمیافته و همیشه فاندها پیش خور میشن اینو از من داشته باش به نصیحت:upside_down_face:

داداش اینا شانسیه،کی میدونه آینده چی میشه؟ خیلیا قبلتر خریدن الان کلی ضررن.

حرف شما درست ولی هر کسیم جرات ریسک خرید تو بازار نزولی رو نداره خود شما پنح واحد خرید کردی ک الان ۱۰۰ملیون بقول خودت سود کنی؟

برو کمتر مردمو فیلم کن اون روزایی که ی کله از 4800اومد 880چنددرصد ضرر کردن مردم این فیلا رو ببر جای دیگه هوا کن بچه خوشگل