نرخ بهره: تحلیل اقتصادی!

سلام دوستان من مقداری از این ارز رو از ال بانک خریدم میتونم همونجا نگهش دارم تا رشد کنه یا باید انتقال بدم جایه دیگه ؟ برای نگهداری کجا بهتره میشه راهنماییم کنید
تشکر

سلام دوست عزیز اگه برای بلند مدت میخوای هلد کنی بهتره به کیف پول تراست ولت انتقال بدی

تراست ولت شیبا نداره
ولی واقعا من در تعجبم تراست ولت بیبی دوج که هنوز لیست نشده رو داره ولی شیبا نه:neutral_face:

چرا حرف مفت میزنی کجا شیبا نداره بی سواد :grin:

خوبی؟ تراست ولت شیبا نداره؟؟؟؟؟ خخخخ

چیز عجیبی فرمودین ، شاید باید اسم شیبا رو به صورت دستی وارد کنید ، به هر‌حال شیبا رو ساپورت میکنه

حالت خوبه ؟ یا خودتو زدی به حال خرابی