توصیه های بازار

دوستان عزیز به شایعات توجه نکنید فقط به خدا توکل کنید ریزشی در کار نیست بازار صعودی خواهد بود دیگه باید خودشو نشون میداد این اولین مرحله صعود هستش فعلا
انشاالله به مراحل بالاتر هم میرسیم انتظار پامپ های سی چهل درصدی نداشته باشید که یهو بره رو 35 هزار ولی پله ای میره بالا و تو این بین فرصت خرید هم میده و اصلاح هم میخوره تو این بین فقط به این فرصت طلب ها توجه نکنید تا بازار صعودی میشه سریعا تحلیل بیخود میزارن یا شما رو ناامید میکنند
پر سود و سلامت باشید دوستان به امید موفقیت

لطفا به دیگران توصیه خرید نکن خودت میخوای بخری بخر.شاید دیگران وارد ضرر بشن.بزارید هرکسی با نظر خودش تصمیم بگیره.یادت نره که دفعه قبل نرخ بهره که اعلام شدتا کجا ریخت.جوگیر نشو.

از اون توكل كنيد به خدا گفتنت معلومه كه چقدر حاليت ميشه. داداش اين بازار با ايشالا و ماشالا بالا پايين نميشه ساتوشي بزرگ

چرا چرت میگی؟ اگه کسی رو حرف شما اومد خرید زد و بعدش پائین اومد، شما خسارت میدید؟
رو چه حسابی اینقدر مطمئن حرف میزنی؟ گنده تر از تو هم نتوستن اینقدر با اطمینان تحلیل کنن، خودت هرچه میخوای بخر و نفروش.

دوستان توجه کنن از 24000 احتمال برگشت به کانال 20000 هست.
اگه خودتون صلاح میدونید میتونید با فروش توی این قیمت و خرید تو کانال 20000 نوسانگیری کنید و تاکمی از ضرراتون جبران بشه.