بچه ها اگه یادتون باشه شهیاد قبلا تاریخ و ساعت پامپ این ارز مشخص میکرد حتی تعداد سکه های خریداری شده و تعداد فروخته ها رو ![]()
![]()
اما الان انگار تازه وارد این بازار شده و از دیگران تحلیل میخواد من فکر میکنم سرش به سنگ خورده اینجور دگرگون شده ![]()
![]()
![]()
نه عزیزم من تعداد سکه های خریداری شده در کف و اوج حساب کردم اتفاقا الان باز داشتم حساب میکردم خوب من گفتم 27تیر اما نشد اما مطمن هستم بزودی زود شاهد پامپ هستیم من تحلیل نخواستم فقط اخبار خواستم دنبال تحلیل آب دوغ خیاری اگر اگر هم نیستم اگر تا اینجا بیاد شاهد پامپی اگر تا اینجا بیا دامپ میکنه ببینید معیار من حساب ریاضی هست و فک کنم یک جای کارم اشتباه کردم نمیخوام الان حرفی بزنم که بعد سوژه شما بشه اما یک عدد میدم که کد باشه بعد رو کد بهتون میگم عدد من 3هست این باشد تو ذهن همه شما ،کد من سه هست
سلام به همه دوستان عزیز و دارندگان این ارز خبر مهم و خیلی خیلی مهم این که همین الان ust تیم توی سایتش گذاشته اینه شیاد جان چون گفتی اخبار مهم رو بگین گفتم اول از همه من بهت بگم دوکوان و تیم همراه گفته این ارز فقط دوتا تحلیل گر داره که فقط اونا می تونن تشخیص بدن کی وقت صعود این دو نفر هستن یکی جناب آقای احمد فلج خلج نه ها دوستان احمد فلج و دیگری جناب آقای شیاد جان شهیاد نه ها شیاد جان شب همگی خوش
البته آماده باشید دوستان احمد فلج هم داره انشا مینویسه در مورد گوشی خریدن با ذکر شیاد الان میاد شیاد هم داره با چرتکه حساب کتاب می کنه بیاد تحلیل بزاره دوستان صبر کنید کار این دو کلاه بردار تموم شده الان میان تحلیل میزارن
شياد جان ؟؟؟ باز داري حساب ميكني؟؟؟ از رو نرفتي ؟؟؟ مطمئني فقط يه جاي كار اشتباه كردي ؟؟؟ داداش تو هميشه در ذهن مايي، كد نميخواد بهمون بدي.
۳ نصفه شب که همیشه تاکید میکردی پامپ میشه
دمت گرم اینا میگن تحلیل
داداش برو به زندگیت برس هر ارزی رو خرید کردی و اعتقادت اینه که پامپ میشه یا صعودیه بزار بمونه کسی که هر دقیقه و هر روز اینجا پیام میفرسته معلومه که هم بیکاره هم اینکه یه مقدار کم سرمایه گذاشته منتظر یه معجزه نشسته که یه شبه پولدار شه .
داداش به نظر من پیام نفرستی و حرف نزنی سنگین تره و خودتو با این حرف ها کوچک نکن هرچیزی که خودت بلدی و بهش ایمان داری نگه دار واسه خودت و عمل کن به اعتقادات خودت که باعث نشه توهین بشنوی
منم پارسال که شیبا ازین قیمت پایین تر بود ریسک کردم و یه مقدار خرید کردم اون موقع هم اینطور رو زبونا نمیچرخید ۳ ماه تو تراست ولت نگه داشتم بعد رنج زدن حدود ۱۰۰۰ درصد رشد کرد
همینطور ارز woj رو چند روز خرید کردم نگه داشتم یهویی تو یه دو روز حدود ۷۰۰ درصد رشد کرد
و خیلی ارز دیگه که خرید کردم و پامپ شدن یه شبه
الان ممکنه این ارز یهویی تو یه شب یا تو چند ماه رشد کنه یا شاید سقوط کنه پس انتظار هرچیزی رو داشته باش بصورت کلی بازار در دراز مدت صعودیه.
اگه از من میشنوی صحبت نکن نه مثبت نظر بده نه منفی کار خودتو دنبال کن
کل بازار کریپتو ریسکه ولی کلا دست سرمایه دارها میچرخه اگه دنبال سودی بلند مدت فکر کن
یا علی