انتقاد از تحلیلگران

دوستان من اشتباه کردم من گفتم تا ۱۶و ۱۷ میاد ولی اشتباه کردم
طبق تحلیل ۲ روز پیشم الان فهمیدم بیت تا ۱۴ باید بیاد چون موج B با این سعود ۴۵ تا ۵۰ درصد باید ریزش داشته باشه
ببخشید اگر ناراحت کردم کسایی که رو به بالا انتظار دارن بازارو
ولی این یک حقیقت

بهتره یه مقدار املا یاد بگیری تحلیل نکنی هم کسی ناراحت نمیشه زبون بسته.

مثلا می خوای بگی خیلی نویسنده قهاری هستی .مطمئنم خیلی بچه ای .

سلام عزیز…ناراحت نمیشن کسایی که رو به بالا انتظار دارن بازارو شما خودت ناراحت نکن برقرار باشی …تعید کن غلام حسین…،