نیاز به حذف افراد تخریب‌گر در بازار

سر همین مسخره بازی ها هاو کامنت های تخریب کننده واقعا نیازه ی مقدار از ادمای این بازار واقعا حذف بشن … من دوتا کامنت گزاشتم… دیروز و امروز اعلام کردم سیو سود و ریکاوری داریم … فک کنم دویست تا دیسلایک خوردم … اگر میگفتم سل بگیرین و تا ده هزار میریزه حق داشتین دیسلایک کنین … ولی با دقت برین بخونین گفتم سیو سود کنین … پنجشنبه فقط اخبار رو دنبال کنید و وجمعه ریکاوری میشه و باز خرید بزنین … واقعا خوبی نیومده چون مردم کشورم فقط تخریب و تمسخر رو یاد گرفتن … فقط ی کم اموزش ببینین و وتو کانال های پامپ و دامپ عضو نشین که هر لحظه حرفتون عوض بشع … بازار از تکنیکال رفته به فاندا … من فقط تجربه شیش سالمو در اختیارتون گزاشتم … ولی با کلی دیسلایک و توهین روبرو شدم … من سبدم کاملا خالیه و فقط تتر دارم و تا جمعه فقط حرکت و اخبار فردا رو پیگیری میکنم … تا جمعه هم صبر میکنم تا بازار داده ها رو هضم کنه و بعد تصمیم به ورود میگیرم … بازم بریزین و دیسلایک بزنین … ولی از جمعه عصر تا پنجشنبه باید شکار کنید …
تایید !!

سلام‌خسته‌نباشید‌ناراحت‌نباش‌کاره‌خودت‌بکن‌موفق‌باشی‌تا‌بوده‌همین‌بوده‌هست

سلام اخبار را از چ منابعی می گیری؟اگه کانال تلگرامی داری لطفا معرفی کن

ممنون⚘⚘
تحلیلات عالی بودند..

کامنت قبلی جواب منو ندادی داداش
شما بودی یک ماه پیش گفتی استیبل کوین لونا رو بخرید همون که عکس پرچم آمریکا رو داره
قراره ده برابر بشه
اگه خودتی میخام بگم دمت گرم خیلی مردی ان‌شاءالله هر چی از خدا میخوای بهت بده

داداش جواب دادم ولی تایید نمیشه … هنوزم دارم از لونا موج سواری میگیرم

من عضو هیچ کانالی نیستم … از بلومبرگ و سایت های های دیگه خودم اخبار دنیا رو دنبال میکنم … خودم به دوستام سیگنال میدم در ازاش تتر میگیرم … اسم سایت ها رو زدم ولی تایید نشد واست … منم واقعا وقت کم میارم و اینجا سر نمیزنم … ولی خوب دوس دارم تو این اوضاع سود کنن چون فشار رو همه زیاده