هیچ ترسی نداره اصلا نمیتونه خالی کنه ازکانال 23نرم وباقوت جلو داره میره،حالا باید بفهمید چقدرقشنگ مدیریت میشه وبرنامه ها داره بیت کوین،برای اونایی که علم ندارن ومیگن صفرمیشه ،10سال پیش یه بیچاره بیت کوین داده غذاگرفته چه برسه به حالاکه کل دنیا غیرایران خودپرداز وپول تاکسی ودیسکو ودرمان ودارو لباس و…با ارز شده
متاسفانه اومد پایین
هروقت جو گیر شدی بدون یک ضرر بزرگی در کمین هست! درسته کریپتو پول آینده هست ولی ترید و بازارهای مالی فرق داره مگه نفت زیرساخت انرژی جهان نیست؟ ولی زمان کرونا منفی شد ! بله منفی ! پس هیچ وقت جو گیر و تعصبی سرمایه گذاری نکن حتی تو بازار ملک ممکنه همین فردا با جنگ چیزی یهو قیمتش ۱۰برابر بریزه! حقیقت بازارهای مالی وسرمایه گذاری همینه برای همین افراد کمی پولدار میشن و بیشتری ها متضرر پس هروقت حس کردی نمیتونه بالا بره یا درجا میزنه از معامله بیا بیرون تا ریخت جای بهتر وارد بشی مجدد لج بازی کردن و متعصب بودن غیر از ضرر زدن به خودت هیچی نداره