پولکادات و ایلان ماسک

نمیدونم چرا عده ای فکر میکنن اگر اینجا انتقاد و حرفی منفی روی این ارز بزنیم از حسادت و بی پولی ماست که نداریم این ارز را بخریم.
دوستان اینجا کسی برای سرگرمی و وقت گذرانی نمیاد.یا یه چیزی بلده یا یه چیزی اومده یاد بگیره یا میخواد بخره یا بفروشه.
وقتی میایم اینجا و توصیه میکنیم که دوستان فعلا روی این ارز سرمایه گذاری نکنند وضعیت این ارز کاملا نامشخص است برخی از دوستان شروع میکنند به انتقاد.
در حال حاضر همانطور که میبینید اوضاع کلی بازار ارز نابسامان است و ریسک بالایی دارد.اوضاع این ارز هم از بقیه بدتر.

ادم یه بار یه حرف رو میزنه
چه حرفش اشتباه باشه چه درست
چند بار تا الان گفتیه این ارز خوب نیست و انشا نویسی کردیه؟
بکش بیرون دیگه:neutral_face:

بکش بیرون ■■■■■■■

احمدآغا درود.من هنوز كه هنوزِ رو حرف شما و اطلاع رسانى كه ميكنيد و طبق نمودار و تحقيقات خودم در مورد اين ارز خريد نزدم

خیلی بی غیرتی حضرت عباسی

خیلی بی غیرتی حضرت عباسی .

خیلی بی غیرتی حضرت عباسی ..

احمد فلج جان آنقدر مثال گوشی زدی گوشی گرون شد به نظر من برای اینکه همه از بی حوصلگی در بیان احمدفلج تو ی انشا از چرتکه شیاد بنویس شیاد جان هم تعداد گوشی های که تو مثال زدی رو با چرتکه حساب کنه این بهترین تحلیل بچه ها هم سر گرم می شن به قول اکانت های مختلف خودت یاعلی:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

ناموساگاییده مارو

دادلش من دوست من لطفا عفت کلام حفظ کن یعنی چی این حرف خب تالار ارزا برای اظهار نظر و اشتراک گذاشتن تحلیل و اخبار هست قرار نیس اگه تحلیلی حرفی خلاف نظر ما باشه بهش بی احترامی کنیم یا این حق ازش بگیریم ک نظر نده حالا هرکی یک دید و استراتژی داره تو بازار لطفا ب هم احترام بزاریم تا ‌بتونیم از اطلاعات و تحلیل های همدیگه شاید چیزی یاد بگیریم