سلامتی دوستان، سلامتی روحو روان مهم تر از هرچیزیه!
مقداری از پول مازاد که اصل سرمایتون محسوب نمیشه و اگه از دستش دادید براتون مهم نباشه رو بیارید تو این بازار و یه مدت خیلی طولانی بیخیال بشید! بیخیال بشیدااا، نه اینکه هر روز بیاید و پایین و بالا شدنش را ببینیدا..
با امید روزهای بهتر
از محالاته .
هر روز اگه بیشتر از بیست سی بار قیمت ها رو چک نکنم ، روزم شب نمیشه .
هااا . حالا شبو بگو . حداقل ۳_ ۴ بار باید چک کنم .
پول مازاد کجا بوده دلت خوشه
من چندین برابر تو چک میکنم