آقا وحید عزیز ، شما یکی از معدود کسانی هستی که در بازار ارزهای دیجیتال ، تحلیل درست و منطقی میکنی و بدون هیچ چشمداشتی نیتت فقط کمک به دیگران هست
من هم مثل خیلی از دوستان میخواستم لطف کنی و یک گروه ایجاد کنی تا همه دوستان بتوانند خیلی راحت تر از دانش شما استفاده کنند
انشاالله دوستان قول می دهند مزاحمتی برای شما نداشته باشند
سلام ارش خان
مرسی از شما و همه دوستانمن گروه دارم ۳ ساله اما اگه اینجا بخوام لینک ادرس یا هر چیزی بذارم میدونید که تایید نمیشه اگه بشه هم اکانتم حتما بسته میشه
من سعی میکنم نظرم در خصوص روند رو همینجا اعلام کنم
اگر بتونی یه جوری اسم گروه رو در لابلای متنی که می نویسی اعلام کنی ، سعی می کنیم پیداش کنیم
سلام اقا وحید بی زحمت توصفحه ماتیک سری بزن شخصی بنام بهنام اکار شماره کذاشته کروه واتساپی تشکیل داده۹ماه هست بهترین تحلیل گرا هستین ممنون میشم شماره شو برداری بیای به جمع ما
سلام خوشتیپ شماره ت خورد خورد بزار تا پیدات کنیم
داداش داخل تِلگ… یک کانال ایجاد کن به همین اسم و فامیل خودت بیایم سرچ کنیم پیدا میشه فقط اطلاع بده که ایجاد کردی
خیلی لطف بزرگی در حق هم وطنت میکنی اگر این کار انجام بدی و نتیجه خوبی هم به خودت برمیگرده