تحلیل جامع لونا کلاسیک

حالا یه تحلیل جامع تر از لونا کلاسیک

قبل ریزش تعداد سکه ها ۳۰۰ یا ۴۰۰ میلیون بوده

الان قراره به ۱۰ میلیارد برسه با توکن سوزی

قبل ریزش قیمت حدود ۱۱۵ دلار بوده

خب با تعداد ۱۰ میلیارد توکن پس میتونیم قیمت رو تقسیم بر ۳ کنیم حدود ۳۸ دلار

اما مسله به سادگی نیست تجربه تلخ سقوط هست ولی این با یه رشد ۵۰۰ درصدی از ذهن همه پاک میشه بهتون قول میدم کسی یادشم نمونه لونا سقوط کرد

مسله اصلی که میمونه رو بلاکچین لونا کلی برنامه بود که مهاجرت کردن به لونا ۲ یا پالیگان

و الان دو یا ۳ تا برنامه و بازی رو تراکلاسیک هست

پس انتشار رشد زیاد داشته باشید ولی سقف های قبلی حتی در ۱۰ سال اینده دور از ذهن هست چون قبلا رو استیبل کوین سود استیک زیاد میدادن که الان نیست

مسله استیک هم هست که اونم اوکی میشه با سود ۷ تا ۱۰ درصد

مسله بعد دو کوان که لونا کلاسیک رو ول کرده مث بچه سر راهی این نکته مثبتی هست چون خود جامعه یه ارز رو کنترل کنه قطعا بهتره

با تمام تفاسیر اگه همه چی اوکی پیش بره یک سال آینده قیمت چند سنت مثلا ۳ سنت امکانش خیلی زیاده و بازه بلند مدتی تر ۱ دلار امکانش هست

دوست عزیز ۱۰ میلیارد ۳۰ برابر ۳۰۰ میلیون هست نه سه برابر

دوست عزیز یکم رو ریاضیاتت کار کن 25=400,000,000÷10،000،000،000 میشه نه 3​:wink::wink:

دوستان عزیز اگه رویه LUNC سرمایه گذاری کردین کلا قید پولتون رو بزنین فکر کنین اصلا همچین پولی نداشتین برین یکسال یا دوسال دیگه بیان سراغش یا پولدار شدین یا کلا پولتون سوخت شده اینجوری تا 1 سنت بشه خودتون رو پیر کردین ها با این تفسیرهای که کوره برای تخماش میکرد از ما گفتن بود :wink::wink::wink:

رو ریاضیاتت کار کن مردم رو بگا ندی بچه تهرون:wink::wink::sweat_smile::sweat_smile:

شما یه تقسیم نمی تونی انجام بدی بعد میای تحلیل میذاری

ده میلیارد تقسیم بر سیصد ملیون تقریبا میشه 3/33
ازحساب کتابت معلومه تحلیلگر قابلی هستی
بجای اینکه اینجا مجانی مارو راهنمائی کنی برو سیگنال بده پول درآری ومطمئن باش درآینده یکی از مسئولین کشورخواهی شد

عزیز قیمت تقسیم به ۳نه تقسیم به سی

این تقسیم بر ۳ از کجا آوردی!؟؟ :grin::sweat_smile:

سرمون را درد آوردی :enraged_face:

کدوم توکن سوزی فقط صد میلیارد لونا کلاسیک دست ایرانیاست

این تحلیل تقریبا درسته ولی تا یکسال ۱-۲ دلار میبینه

10میلیارد سی برابر 300میلیون میشه شماهم به مغزت فشار. نیار چیزی که نمیدونی رو توضیح نده

اسکول دوزاری 10 میلیارد به قول خودت تقسیم بر 3 میشه 3 ميليارد و خورده ای نه 300 چهارصد میلیون باید تقسیمبر 30 کلی بی‌شعور اینقدر بی سوادی که حرفات دوزار ارزش نداره چه ■■■■ هایی میان اینجا دری وری میگن

از کجا می دونی چقدر دست کیه؟ :thinking::thinking::thinking:

فقط معلم ریاضی تو

خیلی تاثیر گذار بود.زاررررت